Tävling i Söderköping.

1.20 m = Ingen bra känsla och rytm överhuvudtaget.... I omhoppningen där han stanna första gången bjöd han på björkhindret först, därav stoppet.... Sista linjen när han stanna red jag på 5 galoppsprång för att jag flöt ut på bågen och insåg att jag inte kunde jaga på på 4 galaoppsprång.... = 0+UTE
 
 
 
 
1.30 m = Linjerna mellan dom nr 2,4 och 5 stämde inte, blev alldeles för långt. I trekombinationen kom jag lite stort in på a-hindret, men tyckte han kunde hoppat av där. Syrran sluta filma där, men sen hoppade han igenom hela kombinationen, hoppa nr 7 och stanna på sista hindret nr 8.... = UTE
 
GRANSKA OCH HITTA FEL, TACK!!! Har kommit in i en ondcirkel, hjälp mig att komma ur den ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0