Ett liv utan dig går inte!

I början tvivlade jag på om det skulle gå, efersom vi bodde så långt ifrån varandra.
Men på helgerna i nästan två årstid åkte vi tåg till varandra.
I samband med att jag slutade skolan sa du en dag att du sökt jobb i Norrköping/Finspång,
Vilket blev en stor lättnad för mig, då jag inte kunde flytta pga mina hästar.
Hösten -08 flyttade vi ihop och vårat liv fortsatte tillsammans.
Vi har gått igenom mycketihop, både sorg och glädje.
Du var speciell för mig från hela början och är fortfarande!
ÄLSKAR DIG TIM! ♥


I början tvivlade jag på om det skulle gå, eftersom vi bodde så långt ifrån varandra, men du fick mig att inse att det skulle funka!
På helgerna i ett och ett halvt årstid åkte vi tåg till varandra.
I samband med att jag slutade skolan sa du en dag att du sökt jobb i Norrköping/Finspång,
Vilket blev en stor lättnad för mig, då jag inte kunde flytta pga mina hästar.
Hösten -08 flyttade vi ihop och vårat liv fortsatte tillsammans.
Vi har gått igenom mycket ihop, både sorg och glädje.
Du var speciell för mig från hela början och är fortfarande!
ÄLSKAR DIG TIM! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0