Tävling, Folkungabygdens Ryttarförening!

1.20 m = Han var rätt spänd, vilket inte syns jättemycket på filmen, men tyvärr tog jag tillbaka honom aningens för mycket till sjuan som han stannade på. Annars helt ok runda efter att ha kollat på filmen tio gånger....



1.30 m = En maffig bana med två två-kombinationer, en A:0 med 12 språng. Han var mer taggad i denna klass, men jag kan inte riktigt sätta finger på varför han stanna och rev, jag tyckte jag fick en bra rytm genom hela banan! Mest nöjd med denna runda, bara synd att vi fick dom felen! Han är ju sååå fin annars, känns knappt som han anstränger sig ;)


Nu får Anton en månads vila från tävlingar! Men ingen vila hemma, bara lite halvfart, med många uteritter osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0